2012/11/05

~ 9. Layered Skirt

Te 4 dni wolnego tak szybko minęły. :( Ciężko mi było dzisiaj wstawać (nie pomogło nawet wcześniejsze pójście spać wczoraj). Na szczęście w poniedziałki mam tylko 5 godzin, a w tym lekcje, które lubię - chemię i fizykę. Jutro już nie będzie tak wesoło - 8 godzin samych humanistycznych przedmiotów (wyjątek: geografia).

Cóż, czas najwyższy przestać narzekać i przejść do stylizacji. Ogólnie zestaw wyszedł mi trochę nudnawy. Już gdzieś używałam tych cienkich czarnych pasków. A buty - te same co w poprzedniej sylizacji. Pierwszy raz użyłam tej fryzury. 


Layered Skirt - Front Row
Odense Top - Windows On The World
White Silken Jacket - Chanel Tribute
Faux Python Belt - Wild Candy
Oro Heels - Voile

1 comment:

  1. Zakochałam się w tej stylizacji i w twarzy Twojej doll.Cudo!

    ReplyDelete