2012/11/27

~ 18. Dali Inspired Cut Out Dress

Nie poszłam dziś do szkoły, ponieważ mam dolegliwości żołądkowe. Pomimo tego, że obudziłam się po 11:00 dalej chce mi się spać. Może to przez pogodę? Za oknem jest szaro i chyba nawet padało, bo bruk jest mokry. Na dodatek w moim pokoju jest bardzo ciemno. Do tego stopnia, że musiałam zapalić lampkę biurową.

Wczoraj, przeglądając Antidote w bazaarze natknęłam się na ciekawą sukienkę. Widziałam ją już wielokrotnie i zawsze myślałam o niej: "Nie dość, że fason mi nie odpowiada, to jeszcze wzór mało ciekawy". Tym razem zwróciłam jednak uwagę na nazwę sukienki i zaraz potem zaczęłam doszukiwać się w niej twórczości Dali'ego. I nagle mnie olśniło. Zegary! Wcześniej jakoś ich nie widziałam. Gdy je zauważyłam od razu zakochałam się w tej sukience i bez dłuższego wahania ją kupiłam.


Dali Inspired Cut Out Dress (♥) - Antidote
Hot Buys Cut Out Top - Fallen Angel
Studded Lips Clutch - Bonjour Bizou
Studded Stilettos - Velvet Orchid

Sukienka z zegarami Dali'ego rzeczywiście jest trudna do użycia; posiada liczne wycięcia, przez co bez połączenia jej z inną bluzką lub sukienką wygląda mało ciekawie. Próbowałam z wieloma ubraniami, jednak z czarną, dziurawą bluzką z Fallen Angel prezentuje się chyba najlepiej.

3 comments:

  1. Jeśli mam być szczera, to nie bardzo podoba mi się "sukienka" xD
    Jeśli chodzi o całokształt bloga, to ładny i przejrzysty, pisz dalej :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Kocham twoje stylizacje kocham :D

    ReplyDelete
  3. Zawsze nabieram się, że to jedna całość *__*

    ReplyDelete