2012/11/21

~ 16. Pink Sorbet Trousers

Miałam zacząć pisać referat z religii, ale nie wiem jak zacząć. Do wyboru mam 2 tematy, z których żaden nie jest dla mnie na tyle przystępny, aby zmusić mózg do pracy. Szukałam różnych artykułów w internecie, ale nie znalazłam nic, co by się nadawało. Trudno. Za to jutro zamiast 8 godzin w szkole czeka mnie wyjazd do teatru, z czego się cieszę. :)

Stylizacja z wykorzystaniem nowego nabytku, którym są spodnie. Chciałabym jeszcze znaleźć ten sam fason, lecz w turkusowym kolorze. Kiedyś posiadałam, ale sprzedałam, do tego jeszcze za jakąś śmieszną cenę. 


Pink Sorbet Trousers - Antidote
Saffron Banded Top - PPQ Of Myfair
Black Platforms - Sonia Rykiel Tribute
Black-gold Clutch - no name
Color Arm Sleeve Tattoo - Fallen Angel

Irytuje mnie fakt, że ta kopertówka nie posiada nazwy, nie można jej włożyć do szafy, ani "schować" za doll. Pisałam do administratorów, oczywiście odpisali, że "pracują nad rozwiązaniem tego problemu". Wiadomość wysłałam im w zeszłą sobotę i do tej pory się z tym nie uporali. 

10 comments:

  1. Siema Maria ! Tu Laura (lub jak ktoś woli: Martyna xD) Ola dała mi link do tego bloga. Fajnie że założyłaś nowy. I widze że masz powodzenie w tym blogu. Ja chciałam wejsc w stardoll, jednak znów sie okazało ze skasowali mi konto (chyba...) i nie mam dojścia. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje dlatego dodałam sie do obserwatorów. :D
    Laura

    ReplyDelete
  2. Ehhh nie ma to jak irytująca biżuteria bez marki a w dodatku nie można jej schować w szafie -,-.
    Co do stylizacji wiesz na 100% co napiszę :D
    Boska stylizacja :D

    ReplyDelete
  3. amivang.blogspot.com zapraszam go kom

    ReplyDelete
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba, zapraszam na swojego bloga, http://wyimaginovvana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Strasznie ładny nagłówek , stylizacja nie w moim stylu ... ale jednak spory plus :)
    Obserwuję

    ReplyDelete
  6. Ładny nagłówek, popieram.
    Ale stylizacja... może być. ; )

    ReplyDelete
  7. fajny blog i świetna stylizacja ^^
    czekam na więcej ;3
    + obserwuję ;D

    Zapraszam do mnie:
    http://anasiek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajna ;)
    mylittleworld-nicolla.blogspot.com U mnie konkurs Zapraszam!

    ReplyDelete
  9. Te spodnie przywołują wspomnienia. Tez na nie kiedyś polowałam, tylko miałam turkusowe, a bardzo chciałam różowe. Podobnie jak Ty sprzedałam za niewielką cenę. Gdzie podziały się te pieniądze?:p

    ReplyDelete