2012/11/14

~ 12. Hot Buys Band Jacket

Ledwo zdążyłam przyjść ze szkoły i już włączyłam komputer. Zresztą to się często (czytaj: codziennie) zdarza. Miałam nadzieję, że doszły jakieś nowe, ciekawe ubrania na Stardoll, ale się myliłam. Pojawiły się tylko buty HB, których nie kupię, bo fason do mnie nie przemawia, a w łączenie ich z innymi parami butów na razie nie chcę się bawić. 
Dzisiejszy dzień w szkole szybko mi minął i uświadomił, że muszę natychmiast skrócić paznokcie, bo na chemii, podczas gdy pisałam wzór fruktozy, podobno skrzybałam nimi strasznie po tablicy. Ja sama tego nie słyszałam... Koleżanka powiedziała, że nawet pani się śmiała... haha. 

Stylizacja, którą zaprezentuję będzie w stylu militarnym. Za sprawą cudownej kurtki z Bonjour Bizou. 


Hot Buys Band Jacket (♥) - Bonjour Bizou
Kakhi Collared Shirt - Tingeling
Projekt kotka888MxD - Star Design Fashion
Lace-up Ankle Boots - Decades
Waist Belt - Rio
Bronze Horn Belt - Bonjour Bizou
  
W początkowej wersji stylizacji buty miały być złożone z dwóch par, ale w końcu postawiłam na tylko jedną. Wygląda estetyczniej. Nawiasem mówiąc to cała stylizacja w apartamencie takowo nie wygląda, bo spodnie ze Star Design cały czas mi zjeżdżają w bok, przez co widać kawełek nóg lalki... Cóż, uwzięły się na mnie i pomimo wielu prób przywołania ich do porządku i tak się to nie udało. Ale ważne, że na blogu wygląda to w miarę przyzwoicie. 

2 comments: