2012/11/20

~ 15. Blazing Denim Shorts

Stresowałam się dzisiaj, że znowu nie będę miała lektury na polski (tym razem Dziady), ale wspaniała biblioteka szkolna rozwiała moje obawy i znów mnie uratowała. ♥ Poza tym to był męczący dzień, bo - wybaczcie, ale 2 godziny polskiego, 2 niemieckiego i 2 angielskiego to już lekka przesada. Ile można?! Daliby zamiast tego 6 chemii i od razu byłoby lepiej. :D 

Moja lalka nadal jest murzynką. Tej fryzury nie używałam przez całe wieki, bo chyba od czasu kiedy mi się odblokowała. Nie przepadam za tym uczesaniem, ale myślę, że w tej stylizacji wygląda dobrze.


Blazing Denim Shorts - Antidote
Native Top - Original Future
Copenhagen Clutch - Windows On The World
Peach Pump Wedges - Special Offer

Tworzenie jednej stylizacji zajmuje mi od 1 do 2 h. Co ciekawe, tą tworzyłam ok. 5 minut. Zobaczyłam w swojej szafie te szorty, a obok nich ciekawy top i tak się zaczęło. Potem stwierdziłam, że należałoby dodać coś w kolorze pomarańczy pod te akcenty na szortach. Padło na kopertówkę i buty. 

2 comments:

  1. Piękna jak zwykle no :( a ja taka brzydka

    ReplyDelete
  2. No to tak. Jestem kitek-777 z zapytaj. Piszę pod tym postem, bo ta stylizacja spodobała mi sie najbardziej. Masz fajne notki i robisz ciekawe stylizacje. Są takie kreatywne, ale nigdy nie są "przekombinowane".
    Co do wyglądu to jest całkiem fajny. Taki prosty i nieskomplikowany. Bardzo podoba mi się nagłówek.
    Ogólne wrażenie jest bardzo dobre. Czekam na więcej i dlaetgo, że mi się spodobało to obserwuję.

    ReplyDelete