2012/11/18

~ 14. Indigo Midnight Dress

Nie ma to jak zwlec się z łóżka o 12:00. Obudziłam się wcześniej, ale postanowiłam jeszcze zajrzeć do książki. Czytam teraz 1 tom Nekroskopu Briana Lumleya. Po przeczytaniu kilku pierwszych stron byłam trochę znudzona, ale potem zrobiło się ciekawiej. Teraz mam ochotę przeczytać następne tomy. Książkę pożyczyłam od koleżanki z klasy, która posiada całą kolekcję tego cyklu, który liczy podobno 16 tomów. Mam zamiar pożyczać od niej po kolei następne tomy. Zachciało mi się zimy w apartamencie na Stardoll, więc zmodyfikowałam jedno zimowe wnętrze Alpine Chalet do pomieszczenia z podłogą i szklanymi ścianami. Z meblowaniem nigdy się nie wysilam (owszem, mam kilka umeblowanych pokoi, ale rzadko zapisuję w nich lalkę), bo zwyczajnie nie mam do tego głowy oraz nie lubię i nie chcę meblować. 

W stylizacji postanowiłam wykorzystać fioletową sukienkę, która zalegała gdzieś w schowku.


Indigo Midnight Dress - Rio
Purple Plaid Blouse - Evil Panda
Easter Pass Purse - Special Offer
Faux Python Belt - Wild Candy
Double Strap Heels - PPQ Of Myfair
PPQ Gold Bracelet - PPQ Of Myfair
Silver Charm Bracelet - Mortal Kiss
Studdet Bracelet - Wild Candy

Tak, moja lalka stała się ciemnoskórą. Nie wiem na jak długo. Początkowo miało być bez rękawów i kołnierzyka. Znalazłam jednak bluzkę, która świetnie nadawałaby się do zakrycia ramion i stworzenia rękawów, więc ją wykorzystałam. Bez poprawek w programie graficznym i tak się nie obyło.
Musiałam założyć 3 bransoletki, bo każda pojedyncza nie pasowała do torebki.
___
P. S. We wcześniejszych postach dodawałam "zbliżenia" np. twarzy doll czy niektórych części stylizacji. Zdecydowałam się tego nie robić, gdyż jest to trochę pracochłonne, a i tak dużo nie daje. Dzięki temu, że nie będę bawiła się już z tylkoma obrazkami do jednego posta nowe stylizacje będą pojawiały się szybciej, a ich liczba się zwiększy. Chyba pousuwam obrazki z reszty postów...

1 comment: