2012/11/09

~ 10. Ocean Top

Nie poszłam dziś do szkoły, bo były skrócone lekcje + jakieś przedstawienie na 11 listopada, w którym nie występuję. Za to wezmę udział w przemarszu i mszy w niedzielę. O dziwo - sama się do tego zgłosiłam. Żeby podnieść sobie reputację u wychowawczyni, która - mam nadzieję - w niedługim czasie zostanie nam zmieniona na innego wychowawcę. Oczywiście, gdy zaproponowałam jej swój udział w delegacji uznała, że zostanę jeszcze po mszy rozdawać jakąś herbatę. :o Stwierdziłam, że "uwłacza to mojej godności" i zamierzam od razu po nabożeństwie iść do domu.

Stylizacja letnia. Chciałam na siłę stworzyć coś z tym topem. Ogólnie uważam, że niezbyt dobrze mi wyszło... Twarz i fryzura doll do mnie nie przemawiają. 


Ocean Top - Bonjour Bizou
Purple Short Shorts - Decades
Mint Palm Leaf Clutch - Tingeling
Mint Pumps - Rio
PPQ Gold Bracelet - PPQ Of Myfair
Stagbeetle Necklace - Glam'rus

3 comments:

  1. Rozdawanie herbaty fajne ;D

    Stylizacja mi się podoba, wcale nie jest zła.

    ReplyDelete
  2. Nie gadaj, że potrafisz zrobić TO z nogami :OO
    I bosko!

    ReplyDelete