2012/11/16

~ 13. Inspired by Maria Skłodowska Curie

Wreszcie piątek. ♥ Przynajmniej mogłam pospać do 8:45, bo - jak mam w zwyczaju - nie poszłam na 2 pierwsze godziny WF. Zawsze mówię sobie, że pójdę na następną lekcję tego, jak dla mnie - niepotrzebnego przedmiotu, ale to się zawsze odkłada i odkłada i w końcu nigdy nie idę... Pisałam dzisiaj test z mapy politycznej świata na geografii i zaliczyłam na 4, z czego się bardzo cieszę. Dostałam też 3 z testu z polskiego, co jest nie lada wyczynem, bo strasznie nie lubię tego przedmiotu, tak jak i innych humanistycznych. 

Dzisiejsza stylizacja inspirowana Marią Skłodowską. Inaczej mówiąc - moim halloweenowym kostiumem, w którym pojawiłam się w szkole. Przyczyną stworzenia tego zestawu, czy inaczej - inspiracji był zakup bluzki, której od dawna szukałam. Wiem, że nie każdemu takie inspiracje mogą się podobać, dlatego staram się ograniczać przebieranie mojej doll za znane postacie i dodawać więcej zwykłych stylizacji. 


Marie Curie Blouse (♥) - Decades
Rustle Of Wind Skirt - Bonjour Bizou
Skirt - It Girls
Front Pocket Skirt - It Girls
Lace-up Ankle Boots - Decades 

Strój (szczególnie dół sukni) w dużej mierze składa się z wielu takich samych czarnych spódnic. Nawiasem mówiąc, ktoś w KG napisał mi, że wyglądam jak kominiarz. Ok.

No comments:

Post a Comment