2012/12/01

~ 19. Phantom Ruffle Jacket

Długo nie pisałam, chyba z powodu braku weny na stylizacje. Co prawda, ten post miałam dodać wczoraj, ale nie miałam kiedy, bo byłam w Manufakturze na zakupach. Kupiłam sweter (bo taki był mój zamiar) oraz grudniowego Vogue'a. Gdy przyjechałam włączyłąm komputer i zalogowałam się jeszcze na Stardoll. Muszę przyznać, że pojawił się nowy świetny sklep - Nelly.com. Kupiłam ponad 50 artykułów i z każdego jestem zadowolona.

Dzisiejszą stylizację komponowałam bodajże późną nocą w czwartek. Miała wiele wersji - na początku chciałam użyć spódnicy, potem rurek, ale w końcu zdecydowałam się na szorty. 


Phantom Ruffle Jacket - Bonjour Bizou
Projekt kotka888MxD - Star Design Fashion
Faux Metallic Leather Shorts - Bonjour Bizou
Agyness Hat (♥) - Bonjour Bizou
Walking Stick Purse - Bonjour Bizou
Black Formal Flat Shoes (♥) - Voile Holiday Boutique

A teraz idę zmywać. .__. 

4 comments:

  1. Stylizacja ładna, ale obiecałaś mi obserwację za obserwację (taa, nadal tego nie zrobiłaś), ale zobaczyłam, że zaczęłaś obserwować blog o petkach mojej koleżanki = zdradzasz mnie O_O xDD

    Idź za karę zmywać dalej xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol, bo ja właśnie w sumie się połapać nie mogłam. Daj mi adres swojego bloga, to zaobserwuję również. Bo ja kliknęłam nie w to co trzeba chyba. XD

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Dobra, obserwuję już. Chyba teraz jest tak, jak należy. :D

      Delete