2013/01/29

~ 34. Shirred Waist Caftan Top

Wszystko się kiedyś kończy. Tak też skończyło się moje tygodniowe chorowanie, spanie do południa, wielogodzinne przesiadywanie przed komputerem i czytanie książek pod ciepłym kocem ze świadomością, że nie trzeba wychodzić na mróz i zamiast tego spędzać czas w ciepłym domu. Co prawda przede mną jeszcze półtora tygodnia szkoły, bo od 11 lutego zaczynają mi się ferie. C: Jeśli chodzi o Stardoll, to jestem trochę spłukana z powodu nowej kolekcji Antidote. Gdy ją zobaczyłam, wpadłam w "lekki" szał zakupów...

Stylizacja letnia, wbrew pogodzie. Przeglądając schowek natknęłam się na białą, letnią tunikę w liście palmowe. Od niedawna darzę wielką sympatią te złote szpilki. Ta fryzura z nowej kolekcji Tress Up jest jedną z najlepszych. Nie wiem dlaczego wahałam się z jej kupnem, teraz mnie to dziwi.


Shirred Waist Caftan Top - Sofia Vergara Kmart
White Quilted Purse - Film Theory Classics
Strapped Platform Shoes - Tingeling
Gold Accent Necklace - Voile
African Bracelet - Glam'rus 

No comments:

Post a Comment