2013/01/02

~ 28. Flower Knitted Top

Pierwszy dzień w szkole po świątecznej przerwie jakoś minął. Byłam niewyspana po Sylwestrze, ale o dziwo wstałam dzisiaj po 7:00 bez żadnych większych problemów pomimo, że poranne pobudki są u mnie zawsze nie lada wyzwaniem. Jutro podobno mamy mieć skrócone lekcje, oby to była prawda, a nie tylko rzucanie słów na wiatr, co niestety często się zdarza. Napiszę szybko ten post i idę czytać książkę pt. Żona podróżnika w czasie autorstwa Audrey Niffenegger. Przeczytałam prawie 100 stron i mogę powiedzieć, że książka bardzo mi się podoba.

Stylizacja znów nudna i znów mało twórcza. Ta bluzka, podobnie jak tamta z poprzedniego posta jest trudna do wykorzystania. Miałam nie używać żakietu, ale jednak okazał się potrzebny. Bez niego bluzka i szorty wyglądałyby niechlujnie. Jedyne, co mi się podoba to połączenie różnych faktur. 


Flower Knitted Top - Archive
Prep Tennis Shorts - It Girls
White Silken Jacket - Chanel Tribute
Basic White Oxfords - Basics
Round Glasses (♥) - Spectacular

Początkowo twarz była inna, taka bardziej babcina. Wyglądała jednak bardzo dziwnie i absolutnie nie współgrała z tą stylizacją.   

1 comment: