2013/01/26

~ 33. Cascading Canary Gown

Czuję się już znacznie lepiej. Wczoraj musiałam iść do okulisty, myślałam, że nie dam rady z tak ogromnym katarem. Ale na szczęście ustąpił po szklance Theraflu, którą wypiłam przed wyjściem. Idąc więc do specjalisty chorób oczu cieszyłam się już odblokowanym nosem.

Nie wiem czy dobrze zrobiłam, dodając do tej stylizacji złotą kopertówkę, ale bez niej byłoby chyba jeszcze nudniej niż jest. Całość utrzymama w papieskich kolorach. :> W sumie nie jest źle, zawsze mogło być gorzej. 


Cascading Canary Gown - Millionaire Mansion Fashion
White Bust Shirt - PPQ Of Myfair
Classic White Blazer - Archive
Shining Scales - Young Hollywood
Silver Lace Heels - Pretty and Love

1 comment:

  1. Bardzo ciekawy blog !!! ;33
    zapraszam na mojego :
    http://madearelifesour.blogspot.com/2013/01/ask-i-problemy.html

    ReplyDelete