2013/01/20

~ 31. Bodysuit Inspired By Versace

Miałam wczoraj dodać posta, ale naprawdę nie miałam kiedy. Po 11:00 zostałam zerwana z łóżka przez sąsiadów, którzy telefonując wyrwali mnie na sanki. Początkowo stawiałam opory i nie chciałam iść, ale w końcu się przekonałam i muszę stwierdzić, że świetnie się ubawiłam. C: Wieczór spędziłam na imprezie urodzinowej, a gdy przyszłam od razu poszłam spać. 

Jestem zadowolona z tego zestawu. Użyłam ciekawego kostiumu od Versace, który w połączeniu z miętową spódnicą prezentuje się całkiem całkiem.


Bodysuit Inspired By Versace - Archive
Mint Miniskirt (♥) - Diane Von Furstenberg Holiday Tribute
White Collared Crop Top - Bonjour Bizou
Lace Collar (♥) - Pretty and Love
White Clasp Shoulder Purse - Chanel Tribute
Mint Pumps - Rio

Nawiasem mówiąc, jestem w trakcie robienia przysmaku o wdzięcznej nazwie "Racuszki Watykańskie". Mam nadzieję, że będzie dało się je zjeść. Są bardzo proste do zrobienia; potrzeba tylko mąki, wody, oleju i miodu.   

No comments:

Post a Comment