2013/01/01

~ 27. Layered Blouse

Jak minął Wam Sylwester? Ja ubawiłam się na całego. Dobra impreza u sąsiadów zawsze robi swoje. :) Do domu wróciłam ok. 4:00. Niedawno zwlekłam się z łóżka. 

Myślałam, że wyjdzie mi z tą z bluzką jakiś ciekawy zestaw, ale jednak się myliłam. Według mnie to jedna z gorszych stylizacji. Podoba mi się tylko twarz. Bluzka jest szeroka, przez co trudno dobrać do niej jakąkolwiek wyższą w talii spódnicę. Na potrzebny bloga poprawiłam to niedociągnięcie w programie graficznym, ale na Stardoll nic nie mogłam zrobić i wygląda to tak, jak wygląda. 


Layered Blouse - Alice + Olivia Tribute
White Collared Crop Top - Bonjour Bizou
Sway Embellished Skirt - Moschino Tribute
 Blue Point Clutch - Voile
Black Round Toed Pumps - Nelly.com
Faux Python Belt - Wild Candy

Nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że doll ma za długą szyję. Jak wspominałam, cieszę się tylko z twarzy. Podoba mi się ta fryzura, trudno mi zrozumieć to, że jest tak rzadko używana przez innych użytkowników. 

No comments:

Post a Comment