2013/01/06

~ 29. Ordimental Top

Nie wiem co mnie naszło, żeby jeszcze o tej porze pisać tego posta, bo jutro rano muszę wcześnie wstać. Ale skoro mam włączony komputer i gotuję jeszcze wodę na herbatę, pomyślałam "Czemu nie?". Chyba jeden post nie zajmie mi długo.

Dzisiejszy zestaw w eleganckim stylu. Topy na ramiączkach zwykle zasłaniam żakietami, kurtkami etc. Tutaj jednak złamałam tą zasadę. Być może przydałby się jakiś pasek, ale żaden nie wyglądał dobrze. Miałam mały dylemat z dodatkami, ale w końcu postawiłam na złoto. 


Ordimental Top - Voile
Best Skirt - Nelly.com
Holiday Hot Buys Party Shoes - Nelly.com
Gilded Snuff - Young Hollywood
Metal Jumble Necklace - PPQ Of Myfair 

Tym razem twarz nie do końca do mnie przemawia.

1 comment:

  1. Ładna stylizacja, lecz do mnie także nie przemawia twarz.

    ReplyDelete