2013/02/05

~ 35. Gold Sequin Skirt

Długo zwlekałam dodając tego posta, ale po prostu nie miałam czasu o tym pomyśleć, bo od wczoraj jestem w euforii; nigdy nie widziałam tak dobrze jak teraz (cóż, kiedyś pewnie widziałam, ale bardzo dawno temu). Wszystko za sprawą nowych soczewek i wymiany szkieł w okularach na mocniejsze niż miałam do tej pory, bo jak nie trudno już się domyślić mam wadę wzroku. Jestem krótkowidzem. Okulary porzuciłam jednak wczoraj na rzecz soczewek. Te drugie są o wiele wygodniejsze, nie zsuwają się na sam czubek nosa jak okulary (to akurat w moim przypadku), nie brudzą się i nie parują. 

Stylizacja to nie jakieś wielkie dzieło, ale myślę, że wygląda w miarę przyzwoicie. Jest połączeniem złota i bieli. Nie eksperymentowałam, dlatego być może dla niektórych stylizacja może wydać się nudna. Wreszcie udało mi ładnie umalować usta. Przepraszam za ponowne użycie tych samych butów co w poprzedniej stylizacji, ale te najbardziej mi pasowały.


Gold Sequin Skirt - Rio
Basic White Frilled Shirt - Basics
White Box Logo Purse - Chanel Tribute
Strapped Platform Shoes - Tingeling
CZ Gold Cross Necklace - Sofia Vergara Kmart

1 comment:

  1. odwiedź bloga :http://szukajacnieokreslonego.blogspot.com/
    błagam o wsparcie!
    obs za obs?

    ReplyDelete