2013/01/12

~ 30. Desert Lavender Dress

To był wyczerpujący tydzień. Najcięższym dniem okazał się czwartek; nauczycielka od matematyki się rozchorowała i w efekcie miałam 3 lekcje z wychowawczynią, za którą, delikatnie mówiąc, nie przepadam (o czym pisałam już bodajże we wcześniejszych postach). Poza tym przedłużyłam sobie weekend o 1 dzień i zostałam wczoraj w domu z powodów bliżej nieokreślonych. Powiedzmy, że chciałam się wyspać, a dzisiaj nie miałam takiej możliwości, bo rano chodził ksiądz po kolędzie. 

Wreszcie udało mi się stworzyć w miarę przyzwoitą stylizację. Prosta, bo ostatnio nie mam głowy do tych bardziej skomplikowanych. Użyłam lawendowej sukienki z ciekawymi, zdobionymi naramiennikami.


Desert Lavender Dress - Pretty and Love
Melt Over Clutch - Archive
Abalone Clutch - Voile
Lilac Maryjane Hells - Pretty and Love
Bel Canto Necklace - Voile
Tadpole Galaxy Necklace - Fallen Angel
Axis Earrings - Glam'rus

Podoba mi się połączenie zdobień na sukience z naszyjnikami, ciekawie to według mnie wygląda. Te jedyne buty okazały się idealnymi, innych pasujących nigdzie nie mogłam znaleźć. 

1 comment:

  1. Cudowna stylizacja:) Ja też zamiast wczoraj iść do szkoły zrobiłam sobie wolne, do tego też nie przepadam za wychowawczynią, a w tamtym tygodniu miałam nią lekcje.

    ReplyDelete