2013/01/23

~ 32. Neon Leopard Print Scarf

Niestety i mnie dopadło przeziębienie. Mam uciążliwy katar, zużyłam już tony chusteczek. Na zaczerwienione od ciągłego wycierania miejsce pod nosem zmuszona jestem nakładać krem, dzięki czemu wyglądam jak Hitler. Siedzę już drugi dzień w domu i nie zamierzam się nigdzie wybierać do końca tygodnia. 

Zestaw powstał poprzez chęć wykorzystania chusty z LE. Trudno było mi stworzyć jakąkolwiek stylizację z tym dodatkiem. Na początku kombinowałam z zielonymi spodniami ze Stardesign, ale uznałam, że nie chcę iść na łatwiznę i posuwać się do projektowania czegoś "pod kolor", zamiast przejrzeć dobrze szafę i stworzyć coś naprawdę ciekawego. Postawiłam na biel i dorzuciłam jeszcze torbę, która idealnie pasuje do chusty.


Neon Leopard Print Scarf - Limited Edition
White Daisy Blouse - Decades
Ivory English Petal Pants - Pretty and Love
Basic Orchid Tote - Basics
Track Heels - Rio 

2 comments:

  1. Świetny wygląd bloga i notka też <3
    Fajnie tu :D

    +Obserwuję liczę na rewanż. ♥
    best-frieend.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fajnie tu ,będe wpadała częściej
    obserwuje i licze na rewanż ♥
    http://loveisnotateddybear.blogspot.com/

    ReplyDelete