2012/12/29

~ 26. Hot Buys Pink Cheetah Cardi

Święta, święta i po świętach. Nie wiem jak wam, ale mi szybko minęły. Oglądałam wczoraj ze znajomymi... Madagaskar 3. Czasem jest tak, że nie przychodzi nam do głowy żaden film, na który mamy ochotę i w końcu decydujemy się na jakąś bajkę. Nie widziałam trzeciej części Madagaskaru, więc pomyślałam, że chętnie obejrzę. Najbardziej podobała mi się niedźwiedzica Sonia i scena w Watykanie. ♥

W stylizacji użyłam żakietu w panterkę typu pudełko. Lubię zestawy, w których kolorystycznie nie wszystko ze sobą współgra. Tutaj dominuje czerń, ale ożywiają ją kolory; żółty, różowy i bardzo blady fiolet. Ciekawy efekt dała kopertówka od Anny Sui, gdyż jej wzór świetnie prezentuje się 
w towarzystwie pantery. 


 Hot Buys Pink Cheetah Cardi - Rio
Editorial Shorts - Decades
New Rectangle Top - Original Future
Gangster Glam Hat - Bonjour Bizou
Swirls Clutch - Anna Sui Tribute
T-Strap Platforms - PPQ of Myfair

No comments:

Post a Comment