2012/10/28

~ 7. Inspired by Coco Chanel

Piękna zima za oknem, prawda? Ja byłam zachwycona, szczególnie wczoraj, gdy stałam przy oknie i popijając Coca Colę oraz racząc się cukierkami patrzyłam jak pada. Liczyłam, że dzisiaj też spadnie śnieg, ale poranne słońce wszystko popsuło i połowa białego puchu stopniała pod wpływem wyższej temperatury.

Na Stardoll cierpię na brak weny, o czym sami się za chwilę przekonacie. Poprzednia stylizacja mi się znudziła, dlatego chciałam stworzyć coś nowego. Rezultaty? Raczej marne. Sama nic nie stworzyłam. 
Za to podróbkę Coco Chanel owszem. Pocieniowałam twarz czarnym cieniem z nowego sklepu Transform (ceny kosmiczne, ale plusem jest to, że cieni można używać do całej twarzy, a nie tylko do powiek), co z bliska dobrze się nie prezentuje. Z daleka jednak jest ok. 


L/S Top - Decades
Ruffled Pencil Skirt - It Girls
Coco Hat - Decades
Multi Pearl Necklace - Archive
Long Pearl Necklace - Decades
Stiletto - Pretty and Love

1 comment: