2012/10/09

~ 1. Ruffled Stained Glass Shirt

Doszłam do wniosku, że nie chce mi się zbytnio wysilać i tytuły postów będą nazwami głównych elementów stylizacji. Wszystkie wpisy będę także numerować, gdyż wiadomo wtedy będzie, ile stylizacji już tutaj opublikowałam.

Miałam zamiar dodać tą stylizację zaraz po powitaniu, ale zrobiłam inaczej, bo musiałam umyć włosy. Siedzę więc teraz w szlafroku i wykonuję 3 czynności na raz; piszę tego posta, suszę włosy i powtarzam chemię (♥) na kartkówkę. Alkohole jednowodorotlenowe, wielowodorotlenowe i fenole. Według mojej mamy doll ma krzywe nogi. ;_; To by chyba znaczyło, że nie potrafię zmieniać pozycji lalki. Trudno. Kocham tą fryzurę, muszę przyznać, że z ostatnimi kolekcjami Tress Up administratorzy się postarali. 


 Ruffled Stained Glass Shirt (♥) - PPQ of Myfair
First Lady Trousers - Windows On The World
100 Million Zebra Print Clutch - Bonjour Bizou
Diamond Strap Shoes - Decades
Stud Belt - Rio
Gold Tendril Belt - Voile
Hot Buys Belt - Bonjour Bizou

3 comments: