2012/10/10

~ 2. Japan Town Pants

Wkurzyłam się, bo nie było dzisiaj zapowiedzianej kartkówki z chemii. :c Poza tym pani oddała nam zaległe sprawdziany z tego właśnie przedmiotu. Jestem w miarę zadowolona, bo dostałam 4. Ale cóż... mogło być lepiej. Gdybym tylko wypisała wszystkie właściwości acetylenu... Ale problem w tym, że jakoś uciekł mi z głowy. Rozmawiam teraz z koleżanką o... nowym teledysku One Direction... Dla sprostowania: NIE jestem fanką tego zespołu i NIE lubię go. Koleżanka zresztą też nie.

Dzisiejsza dostawa do Evil Panda zaowocowała nową stylizacją, w której wykorzystałam spodnie z tej kolekcji. Uważam, że warto je kupić; mają ciekawy wzór. Podoba mi się też połączenie czerni i jasnego różu. Oprócz nich nabyłam jeszcze oczywiście kilka innych artykułów według mnie wartych uwagi. 


Japan Town Pants - Evil Panda
Mirrored Top - Pretty And Love
Golden Collar - Bonjour Bizou
Red Lips Purse - Decades
Art Deco Clutch - Decades
Red Satin Strap Heels - Miss Stardoll World

Bardzo podoba mi się torebka z motywem ust. W ogóle torebki są moimi ulubionymi częściami garderoby na Stardoll. Tą drugą dodałam po to, aby chociaż jeden element współgrał z kołnierzykiem. Miałam założyć też pasek, ale żaden nie pasował. Buty kupiłam dzisiaj, przy tworzeniu stylizacji, bo ani w szafie ani w schowku nie znalazłam żadnych, które by się nadawały. Myślę, że te idealnie pasują do ust na torebce i fryzury. 

1 comment: