2012/10/17

~ 4. Pocketed Puffer Ski Coat

Jestem dzisiaj zła. Po pierwsze - zepsuły mi się kolejne głośniki od komputera. Kolejne, bo miałam inne - nowsze, które także przestały działać. No więc gdy te nowsze odmówiły posłuszeństwa podłączyłam stare. A stare popsuły się dzisiaj. Właściwie to chyba ja je popsułam, bo za mocno kręciłam tym pokrętłem. I nie mogę słuchać muzyki ani oglądać nic na youtube + w domu zalegają mi dwie pary zepsutych głośników.
Po drugie - nie mam lektury na jutro na polski. :c A wyczerpałam już niestety limit nieprzygotowań. Być może uda mi się wypożyczyć jeszcze rano w bibliotece szkolnej. Ale to raczej nikłe szanse...  

Dobra, zamiast zanudzać przejdę lepiej do stylizacji. Nabrałam ochoty na stworzenie czegoś nowego, gdy w wyszukiwarce znalazłam ciekawy płaszczyk. Kupując go, nie wiedziałam jeszcze, z czym go połączę, ale w końcu zdecydowałam się na złote dodatki. Stylizacja jest elegancka i utrzymana w nieco zimowym klimacie.


Pocketed Puffer Ski Coat - Après Ski
Gold Chains - Archive
Feather Fox Skirt - Frankie Morello Tribute
Bracelet Clutch - Archive
Hot Buys Belt - Bonjour Bizou
Silver Slice Thigh High Tights - Jean Paul Gaultier Tribute
Heavyweight Black Platforms - Fallen Angel
Dynamite Dome Earrings - Mavi London

2 comments: