2012/10/09

~ 0. Powitanie

Witam.
Na imię mi Maria. Mam 17 lat. Interesuję się modą oraz naukami ścisłymi (głównie chemia). W przyszłości chcę zostać radiochemikiem i radioekologiem. Na razie uczęszczam do liceum o profilu HUMANISTYCZNYM, co jak można zauważć jest wielkim absurdem. Decydując się na ten profil, nie wiedziałam jeszcze, czym dokładnie chcę się zajmować w przyszłości. Być może wielu z was sądzi, że mam dosyć dziwne zainteresowania. Większość znanych mi ludzi interesuje się muzyką, fotografią, zwierzętami, tańcem etc. Cóż, ja jestem na swój sposób inna.

Blog ten nie będzie jednak o naukach ścisłych, lecz o "stardollowej modzie". Będę tu zamieszczała stylizacje, które wykonam na swojej lalce. Konto na Stardoll stworzyłam dokładnie 31.07.2009 r. Wchodzę tam regularnie (czyt. codziennie). Przybrałam tam nazwę kotka888MxD (nawiasem mówiąc; co mi strzeliło do głowy, żeby ustawić sobie taki login?). Postaram się dodawać min. 3 posty w tygodniu. Czasem może się jednak zdarzyć, że dodam mniej z powodu oczywistego braku weny na stylizacje.

Dlaczego PLASMARE?
Większość z was zastanawia się pewnie, skąd wziął się tytuł bloga. Plasmare po łacinie znaczy moda. Nie wiem dlaczego akurat postawiłam na łacinę, być może po to, żeby było oryginalnie...

1 comment:

  1. Będę tutaj zaglądała,tylko przy komentowaniu wkurza mnie trochę weryfikacja obrazkowa :p

    ReplyDelete