2012/10/21

~ 5. Faux Purple Top

Znowu jestem zła. Pożyczyłam w środę koleżance z klasy zeszyt od chemii (!) i co? I do tej pory się go nie doczekałam. ._. W czwartek rzekomo o nim zapomniała, a w piątek w ogóle nie pojawiła się w szkole. Jutro mam chemię... Miejmy nadzieję, że mi go przyniesie (jeżeli w ogóle będzie w szkole)... I tak musiałam pracę domową odrobić w nowym zeszycie (tak, wzięłam już nowy, bo zakładam najgorsze - że starego nigdy nie dostanę już z powrotem). Zobaczymy, co będzie dalej...

Stylizacja, którą dzisiaj pokażę będzie prosta. Zbyt prosta jak dla mnie; składa się tylko z 5-ciu elementów. Jest to typowo letni zestaw (nawet zapisałam doll w Beach Villi). Chciałam wykorzystać top z ostatnich dostaw do Original Future. Jak już wspominałam wcześniej - nie popisałam się tą stylizacją, no ale cóż... Pozostawiam to do waszej oceny. Następnym razem postaram się o coś lepszego. 


Faux Purple Top - Original Future
Paradise Skirt - Tingeling
White Clasp Shoulder Purse - Chanel Tribute
20's necklace - Fallen Angel
Multi-Strap Heels - Bonjour Bizou

Jestem zadowolona z torebki. Pech chciał, że postanowiłam jej nie kupować, gdy Chanel Tribute był w Starplazie. Potem daremnie szukałam jej w sb od 20 do 50 sd. Aż pewnego pięknego dnia znalazłam ją za 6 sd (czyli poniżej ceny początkowej) i od razu kupiłam. ♥

3 comments:

  1. Bardzo mi się podoba taka stylizacja, ładne kolory !

    http://our-free-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja kupiłam tą torebkę, jak od razu weszła do sp.Świetnie, że upolowałaś ją za 6.

    ReplyDelete
  3. Więcej wiary w siebie, przecież zawsze robisz piękne stylizacje! ;D

    ReplyDelete