2012/10/13

~ 3. First Lady Trousers

Dzisiaj sobota i mogłam się wreszcie wyspać do 11:00. ♥ Przez 5 dni musiałam wstawać o 7:00, bo niestety codziennie lekcje zacznają mi się o 8:00, nigdy później. No, chyba że w piątek nie pójdę na WF. Wtedy idę na 9:40. Miałam dzisiaj odrobić lekcje na poniedziałek, ale nic nie ruszyłam (nawet chemii! :o), bo koniecznie musiałam dokończyć czytać książkę pt. Zjawa Grahama Mastertona. Tym, którzy lubią czytać horrory jak najbardziej ją polecam. :) 

A teraz przejdźmy do stylizacji. Jest ona nieco bardziej stonowana od poprzednich. Znowu te spodnie... Obiecuję, że schowam je głęboko w szafie i nie będę używać w następnych stylizacjach. Pasek składa się z dwóch takich samych pasków, gdyż jeden wyglądał mi w tej stylizacji za cienko.


First Lady Trousers - Windows On The World
Classic Blazer (♥) - Archive
Nude Tank - Bonjour Bizou
Faux Python Belt - Wild Candy
Black Foldover DvF Purse - Diane von Furstenberg Holiday Tribute
Winner xomigoshclairex (♥) - Decade Of The Teens

Te buty są prześwietne. Znalazłam je w Starbazaarze za jedyne 80 sm i od razu mi się spodobały. Klasyczne, pasują do wielu stylizacji. Plusem jest też ich kolor.  

1 comment: