2012/10/24

~ 6. Plaid Sheen Blazer

Moje obawy z poprzedniego posta zostały na szczęście rozwiane. Zeszyt od chemii odzyskany. :) Dodatkowo dostałam dzisiaj 5 z tego właśnie przedmiotu (a co tam, pochwalę się :D). Zepsute głośniki, o których pisałam dwa posty wcześniej zostały dzisiaj zabrane przez sąsiada, który jest fachowcem w naprawie tego typu sprzętów. Myślę więc, że niebawem będę mogła korzystać z Youtube. 

Co do stylizacji - nie wiem jak ją określić i do jakiego stylu zakwalifikować.


Plaid Sheen Blazer - Evil Panda
Projekt by kotka888MxD - Star Design Fashion
Lucky Shirt - Windows On The World
Strapping Belt - Decades
Mary Kate Box Purse - Young Hollywood
Black Pleather Platforms - Archive
Heavyweight Black Platforms - Fallen Angel

8 comments:

  1. boże jakie piękne. 6+! + możesz podać mi swojego skype lub na zapytaj pogadamy??

    ReplyDelete
  2. Jak się nazywasz na zapytaj.com??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na zapytaj bywam rzadko. Skypa nie mam, ale możesz pisać na GG - 41963317

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Chodzi o to, czy mogłabym prowadzić z Tobą konto na Stardoll. Kiedyś miałam i byłam conver girl 3 razy oraz miałam Royalty ale ukradziono mi konto. (nawet nie wiem jak?!) I teraz chciałabym też prowadzić ale nie chcę zaczynać od początku. Czy mogę z tobą prowadzić i np: pomagać przy blogu: promować i.t.p? Proszę to dla mnie bardzo ważne. Emila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przed chwilą założyłam sobie konto: CarellaBook

      Delete
    2. Po pierwsze - nie lubię prowadzić kont we dwie osoby. Po drugie - nie znam Cię dokładnie, po trzecie - NIKOMU nie podaję hasła.

      Delete
  5. Podoba mi się, kolczyki ładnie wszystko dopełniają.

    Żebyś szybko otrzymała naprawione głośniki :)

    ReplyDelete