2012/12/24

~ 25. Elbow Peek Trench

Jak minęła Wam kolacja wigilijna? :) Mi świetnie, choć się przejadłam. Pozwoliłam sobie dzisiaj na 5 dzwonków karpia (żadna inna potrawa nie zastąpi mi jego smaku!). Tradycyjnie, zjadłam też kilka pierogów i sałatki warzywnej. Spróbowałam nawet tego, za czym nie bardzo przepadam, czyli śledzi, specjalnie przyrządzonych pieczarek oraz zupy rybnej z karpia, którą jadłam pierwszy raz (smakowała trochę jak krupnik, ale mimo wszystko była dobra). Na koniec miałam uraczyć się jeszcze ciastem, jednak karp wziął górę i zjadłam ten ostatni, piąty kawałek ostatkiem sił. Teraz nie mam co robić, czekam do momentu wyjścia na pasterkę. Między innymi dlatego dodaję w tym momencie tego posta.  

Dzisiejszy zestaw jest mało skomplikowany. Wyjęłam ze schowka ten świetny, niedoceniany przez wielu użytkowników ze względu na swoją grubość płaszcz i postanowiłam udowodnić, że można stworzyć z jego użyciem prostą, choć ciekawą stylizację. 


Elbow Peek Trench - Bonjour Bizou
Cavallerizza White Shirt - Pêt-à-Porter Clothes Horse
Horse Riding Stretch Tights (♥) - Archive
Ebony Wedge Heel (♥) - Young Hollywood

Największy kłopot miałam z butami, przejrzałam nawet schowek wzdłuż i wszerz, ale żadnych nadającyh się nie znalazłam. Uratowały mnie jednak uniwersalne buty z YH, które miałam w szafie. :)

4 comments:

  1. Jest genialnie! Uwielbiam te buty!

    ReplyDelete
  2. Bardzo dobrze,prosto i efektownie:)

    ReplyDelete
  3. Ten płaszcz czy co to tam jest, bo to dziwne, nieco z Marsa, ale spoko :D

    ReplyDelete
  4. Świetny płaszcz, z resztą bardzo modny teraz, a stylizacja z 2012. :))

    ReplyDelete