2012/12/04

~ 20. Black Wrap Blazer Dress

Znowu jadę do teatru. ♥ Może to śmieszne, ale nawet nie wiem na co. Pewnie dlatego, że mowa o tym wyjeździe była dawno temu i zwyczajnie o nim zapomniałam. Jeszcze dzisiaj byłam przekonana, że jedziemy w czwartek, a nie jutro. Teraz już wiem dlaczego wychowawczyni się wkurzyła, że nie przyniosłam dzisiaj wpłaty... Na szczęście dostałam pozwolenie dostarczenia pieniędzy jeszcze w jutrzejszym dniu. :D

Stylizacja z użyciem pięknego płaszcza z WOTW. Rękawy tego uroczego nakrycia wierzchniego zostały upiększone jeszcze przeze mnie drobnymi ćwiekami, zrobionymi w Star Design Hair.


Black Wrap Blazer Dress (♥) - Windows On The World
Black High Waist Shorts - Bonjour Bizou
Black Sheer Tights - Rio
Classic Black Pumps - Windows On The World
Quilted Purse - It Girls

+ Silver Studs - Star Design Hair

Jak widać nie mam talentu do tworzenia fryzur w Star Design Hair. Niektóre ciemniejsze kosmyki są w miejscach, gdzie nie powinno ich być.
 
P. S. Bardzo dziwna rzecz stała się z szortami, których użyłam tutaj jako bluzki. Na metce powinno być napisane, że są z Basics, a tymczasem widnieje tam marka Bonjour Bizou. Trudno. Piszę to, co na metce.

No comments:

Post a Comment