2012/12/12

~ 21. Patent Cage Bag

Dawno nie pisałam. A wszystko z powodu braku czasu spowodowanego bieganiem za nauczycielami i dopraszaniem się o możliwość poprawy, a co za tym idzie - wyższej oceny z danego przedmiotu. Przez ostatnie 2 dni byłam pochłonięta nauką na test z chemii (oczywiście test z historii i jakiś zaległy z WOS-u olałam, a jakże, żeby dobrze napisać chemię). Robiłam wszystko, żeby test wyszedł mi jak najlepiej. Nie marnowałam żadnej chwili uczyłam się nawet na polskim (bo siedzę w ostatniej ławce i pani nie widzi). Wszystkie reakcje powatarzałam w domu miliony razy. I (pomimo tego, że nie wierzę w żadne zabobony i przesądy) włożyłam książkę o Marii Skłodowskiej-Curie pod poduszkę na szczęście. C:

Dzisiaj jednak zdecydowałam się na publikację kolejnej stylizacji. Stworzyłam ją dość dawno. Bazą stylizacji jest torba-siatka. Kocham ją. ♥


Classic White Blazer (♥) - Archive
Tight Pink Pants - Archive
White Top - Rio
Puff Ball Shirt - Original Future
Patent Cage Bag (♥) - Limited Edition
Sweetheart Tip Sheer Heels - Voile 

P. S. Co do ostatniego posta - spektakl na którym byłam to "Kolacja dla głupca". Tym razem mówiono po polsku, ale szczerze? Angielskie "Podróże Guliwera" bardziej mi się podobały.  

No comments:

Post a Comment