2012/12/23

~ 24. Joker Hat

Jak tam przygotowania do świąt? :) Ja ubierałam dzisiaj drugą choinkę. Swoją, sztuczną mam w moim pokoju (ubrałam ją w piątek), w salonie natomiast od dzisiaj stoi żywa. Nie wiem, która mi się bardziej podoba, obydwie mają swój urok. :> Brakuje tylko śniegu. Dzisiaj trochę padało, ale tylko przez chwilę, szkoda.

Stylizacja robiona pod kapelusz. Miała być w kolorach czarnym i niebieskim, ale wyglądała nudno. Postanowiłam dodać jeszcze jeden kolor. Padło na róż.


Barocco Shirt - Young Versace
Exposed Zipper Pants - Elle
Joker Hat - Tingeling
Hot Pink Satin Clutch - Pretty and Love
Double Blue Platforms - Voile 

To pierwszy raz, gdy różowe włosy wyglądają korzystnie. Radujmy się.

1 comment:

  1. Tak ogólnie, to nie przepadam za różowymi włosami, ale tutaj idealnie zgrywają się z torebką i pasują do tej stylizacji.

    ReplyDelete