2012/12/18

~ 23. Iris Heavy Necklaces

Tak jak przeczuwałam - jestem chora. No nic, trudno. Jeden dzień przesiedziałam w domu, jutro też nigdzie się nie wybieram. W czwartek muszę już iść do szkoły, żeby poprawić polski. Jak wam się podoba Akademia Stardoll? Według mnie jest bardzo ciekawa. Irytują mnie tylko zadania, w których trzeba czekać 16 godzin na akceptację. I bardzo ciekawi mnie co się stanie, gdy wypełnię cały pasek wykonanymi questami. Poza tym zamiast pisać ten post miałam przenieść LE i Antidote z pomieszczeń do szafy, ale jakoś nie bardzo chciało mi się za to zabrać.

Do wykonania setu zainspirował mnie naszyjnik z YH, który kupiłam niedawno w sb. Stylizacja miała wiele wersji. Długie i krótkie spódnice, bluzki z baskinką z Basics to tylko niektóre z ubrań, z którymi próbowałam cokolwiek stworzyć. Wygrały jednak złote spodnie z PPQ, które uwielbiam. :)


 Gold Riveted Top - Rio
Saffron Pleated Trousers (♥) - PPQ
Iris Heavy Necklaces (♥) - Young Hollywood
Easter Pass Purse - Special Offer
Golden Rose Bracelet - Special Offer
Strappy Rivet Heels - Millionaire Mansion
Finish Line Heels - Rio

Miałam wielki problem z fryzurą. W początkowej wersji doll miała brązowe włosy, ale wyglądało to dziwnie. Wiśniowe są ok. Jestem też zadwolona z butów, które stworzyłam z dwóch par. 
P. S. Test z chemii poprawiłam. Trochę szkoda, bo brakował mi 1 punkt do 5, ech. Ale 4 to też dobrze.

No comments:

Post a Comment