2013/02/14

~ 38. Rose Ash Dress

Tak jak podejrzewałam, ferie spędzam w domu przy komputerze lub czytając książki i śpiąc do południa. Na Stardoll wszedł specjalny sklep dla Royalty. Miałam nadzieję, że będą tam przystępne ubrania i akcesoria, ale się rozczarowałam. Kupiłam zaledwie 3 artykuły, w tym 2 z nich po dużych wahaniach...

Po raz kolejny prosta stylizacja, po raz kolejny składająca się z 4 elementów (nie wliczając białej spódnicy, której nie widać, a której musiałam użyć, bo tytułowa sukienka prześwitywała).


Rose Ash Dress - Bonjour Bizou
Gucci Yellow Shoulder Bag - Gucci Holiday Tribute
Mustard Yellow Strap Sandals - Dior Holiday Tribute
Lace Collar (♥) - Pretty and Love

1 comment:

  1. Gitaśne. Poprawiło mi humor po rzyganiu tęczą: http://miasto-lps.blogspot.com/2013/02/33-zbyt-teczowe-lps.html

    Kiedy ty zbierałaś LPS to było co innego, nie? Musimy powspominać stare, dobre czasy ;DD

    A co do stardoll to znowu już od dawna nie wchodzę. Po straceniu SS czuję się sama stracona ;C

    ReplyDelete