2013/02/11

~ 36. RARE Inspired By See By Chloe

Wreszcie doczekałam się ferii. Całe dwa tygodnie długiego spania! Co do planów, to nie mam żadnych, chyba tą połowę miesiąca przesiedzę w domu, co zresztą mi nie przeszkadza. Znów popsuły mi się głośniki, raczej nie ma sensu oddawać ich do naprawy (to już drugi raz, gdy przestały działać), więc prawdopodobnie będę musiała zaopatrzyć się w nowe.

Postanowiłam poszukać w moim schowku tego świetnego płaszcza. Jest on jednym z najlepszych ubrań "starej daty". Większość starszych artykułów ze Stardoll tworzonych techniką rodem z Paint'a jest po prostu brzydka. Wracając do stylizacji - myślę, że połączenie tego płaszcza z ciemnoniebieskimi spodniami było trafnym pomysłem.


 RARE Inspired By See By Chloe (♥) - Pretty and Love
 Rider Clean Canvas Vero Moda - Nelly.com
Mayla Top - Nelly.com
Bracelet Clutch - Archive
Black Platform Heels - Dacades
Round Glasses (♥) - Spectacular

No comments:

Post a Comment