2013/02/24

~ 39. Text Print Denim Leggins

Przez całe ferie napisałam tylko jeden post. Myślałam, że napiszę więcej w tym drugim wolnym tygodniu, ale pobierałam różne gry na komputer typu Angry Birds, a potem w nie grałam (i gram do tej pory). Rzekome "zepsute" głośniki, o których pisałam trzy posty temu, wcale nie są popsute. Popsuty w tym wypadku jest tylko i wyłącznie mój mózg. Okazało się, że jeden kabel był odłączony, a ja, zamiast sprawdzić wszystko dokładnie, z góry założyłam, że głośniki nie działają...

Muszę natychmiast zmienić stylizację, którą zaraz pokażę, bo z tą paradowałam przez ponad tydzień. Ale cóż czynić, jeśli weny brak? Mam nadzieję, że zaraz sklecę coś nowego. Głównym elementem tego outfitu są legginsy z nadrukiem tekstu.


Text Print Denim Leggins - Miss Sixty
Classic White Blazer (♥) - Archive
Girl VS Monster Top Tank - Girl VS Monster
Monster High Sweet 1600 Clawdeen Bag - Monster High
Black Platform Heels - Decades 

No comments:

Post a Comment