2013/02/11

~ 37. Maroon Tweed Dress

Chyba to pierwszy raz, gdy drugi post piszę tego samego dnia. Nie wiem dlaczego, ale pomimo, że wstałam dzisiaj późno (przed 12:00) jestem zmęczona. I tak pewnie spać pójdę ok. północy, nie potrafię wcześniej, choć bardzo bym chciała. Bo co to da, że położę się np. po 22:00, jak i tak o tej porze nie zasnę, gdyż jest to dla mnie stanowczo za wczesna pora.

Moja wizja tego zestawu była nieco inna niż w rzeczywistości jest. Patrząc na główny artykuł, czyli na sukienkę byłam przekonana, że stworzę nieskomplikowaną i zarazem ciekawą stylizację. Cóż... nieskomplikowana to ona z pewnością jest, ale czy ciekawa? Składa się tylko z czterech elementów, miałam na siłę wcisnąć piąty - naszyjnik z motywem skrzyżowanych kluczy, ale w końcu zrezygnowałam, uznając, że bez niego całość wygląda lepiej.


Maroon Tweed Dress - Chanel Tribute
Black Sheer Tights - Rio
Matelasse Shoulder Bag - Supertrash Girls
Black Shoes - Doll Space

No comments:

Post a Comment